Мени се не свиђа то што ти пишеш.

Резултат слика за Мне не нравится то, что ты пишешь.Када пишеш, овако или онако, у коментарима се сусрећеш са другачијим мишљењима. Неретке су негативне реакције.

– Не свиђа ми се то што си написала!

– Чини ти се да нисам у праву?

– Да.

– Шта ти онда смета да останеш при свом мишљењу? Зашто ти је важно да се раздражујеш и хоћеш да ме преубедиш? Ти као да ниси сигурна у своје мишљење.

– У праву си! Мени изгледа као да ми не остављаш избора! Ти си одрасла особа, психолог, ти се у то разумеш боље од мене. Ја као да сам дужна да прихватим твоју тачку гледишта! Буквално, твоје је мишљење неоспориво и заузима све пространство. И савршено тачно имам осећај да ти нарушаваш моје границе!

– Да ли си у детињству имала право на своје мишљење?

– Не! Мени су до 18 година говорили да сам још мала и да немам право гласа… Ја разумем, ја све до сада нисам сигурна да имам право на своје мишљење?

– Изгледа да си ти по том питању још увек мала.

– Да, и све што сада желим јесте лупати ногама и вриштати… А сада сам безмерно тужна, и хоћу да плачем. Ти ме више не раздражујеш. Сада ми је ужасно жао себе.

Здрава реакција би била:

Ја видим да се то, што ти пишеш, не слаже са мојим погледом на свет. Ти имаш право да живиш живот на свој начин, а ја – на свој! Прихавтити разноликост света могуће је само из одрасле позиције.

психолог Микаела Габидулина

https://www.b17.ru/article/45251/

1 thoughts on “Мени се не свиђа то што ти пишеш.

Оставите коментар

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.